
GWARANCJA
Na wszystkie nasze lampki udzielamy 12 miesięcznej gwarancji obejmującej instalację elektryczną LED (w tym źródło światła). W przypadku jakichkolwiek problemów z lampką – w pierwszej kolejności prosimy o złożenie oświadczenia drogą elektroniczną na adres: hello@lillyandswan.pl
Przez okres trwania gwarancji dokonamy bezpłatnie naprawy lub, w przypadku gdyby naprawa okazała się niemożliwa, wymiany elementów ww. instalacji tak, aby lampka działała poprawnie. W ramach korzystania z gwarancji – pokrywamy koszty odesłania produktu. Lampkę dostarczymy z powrotem Klientowi w ciągu 20 dni roboczych od dnia dostarczenia nam wadliwego produktu.
Gwarancja nie przysługuje w przypadku użytkowania lampy w sposób niezgodny z instrukcją, w przypadku uszkodzeń mechanicznych oraz w przypadku jakiejkolwiek ingerencji w instalację przez Klienta lub osobę trzecią inną niż Producent.
Uprawnienia z tytułu niniejszej gwarancji nie wyłączają uprawnienia do złożenia reklamacji oraz prawa do odstąpienia od umowy.
SKŁADANIE REKLAMACJI
Przed odebraniem przesyłki prosimy o sprawdzenie czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie wykazuje uszkodzenia zewnętrzne – prosimy koniecznie spisać protokół szkody. Można odmówić przyjęcia przesyłki. Prosimy o zachowanie kopii protokołu uszkodzenia i skontaktowanie się z nami telefonicznie bądź mailowo.
Jeżeli produkt nie jest oznaczony jako produkt drugiego gatunku - wszystkie produkty w naszym sklepie oferowane są nowe, bez wad. Jeśli po rozpakowaniu paczki i obejrzeniu produktu okazuje się mieć on wady fabryczne lub jest niezgodny z umową, prosimy o postępowanie zgodnie z procedurą reklamacyjną (z tytułu rękojmi za wady).
Roszczenia reklamacyjne obejmują wyłącznie wady tkwiące pierwotnie w produkcie i nie przysługują w przypadku użytkowania lampy w sposób niezgodny z instrukcją, w przypadku uszkodzeń mechanicznych oraz w przypadku jakiejkolwiek ingerencji w produkt przez Klienta lub osobę trzecią inną niż Producent (rozumianych jako dokonanie zmian czy napraw).
Reklamację prosimy kierować na adres e-mailowy: hello@lillyandswan.pl lub adres korespondencyjny: Lilly and Swan Małgorzata Ługowska, ul. Startowa 2, 02-248 Warszawa. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta, przedmiot reklamacji (opis na czym polega niezgodność z umową) oraz żądania związane z reklamacją. Rekomendujemy skorzystanie z naszego formularza reklamacji. Reklamację rozpatrzymy w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Po więcej informacji dot. prawa do reklamacji zapraszamy do zakładki Regulamin.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Zgodnie z obowiązującym prawem, Klient będący Konsumentem może w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru, dokonać odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, prosimy o wypełnienie stosownego oświadczenia i wysłanie go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem. Do paczki prosimy dołączyć również wszystkie otrzymane wraz z produktem akcesoria (w tym instrukcje, ulotki).
Zwracany towar musi być nowy i nie może nosić śladów użytkowania. Z uwagi na opłaty celne i dodatkowe koszty nie przyjmujemy zwrotów spoza Unii Europejskiej. Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych, które wymagają od nas uiszczenia jakichkolwiek dodatkowych opłat. Produkty wykonane na zamówienie nie podlegają prawu odstąpienia od umowy.
Po więcej informacji dot. prawa do odstąpienia od umowy zapraszamy do zakładki Regulamin.
ADRES DO ZWROTÓW I REKLAMACJI
Lilly and Swan Małgorzata Ługowska
ul. Startowa 2
02-248 Warszawa
Polska
Przesyłany (z jakiegokolwiek wymienionego wyżej tytułu) produkt powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie z wykorzystaniem wszystkich zabezpieczeń dołączonych do zamówienia, stanowiących istotną część ochrony lampki przed uszkodzeniami. Jeżeli elementy opakowania zostaną uszkodzone w transporcie lub przy otwieraniu paczki przez Państwa – wówczas mają Państwo obowiązek zabezpieczyć lampkę w inny, równoważny sposób, który zabezpieczy lampkę w transporcie.
W razie jakichkolwiek wątpliwości wobec ww. procedur - zapraszamy do kontaktu z nami poprzez e-mail: hello@lillyandswan.pl lub telefonicznie: +48 576 604 874. Chętnie udzielimy wszelkich wskazówek.
Formularz reklamacji (pobierz)
Formularz odstąpienia od umowy (pobierz)
Pouczenie o odstąpieniu od umowy (pobierz)